środa, 19 lipca 2017

Kilka breloczków modelinowych i tutorial na letnią bransoletkę :)

Hej! Dziś przychodzę do Was z kilkoma breloczkami, mi się osobiście podobają, ale chętnie odsprzedam, haha :D i pokażę Wam bransoletkę i jak ją wykonać :)

Jak niektórzy Was wiedzą, albo i nie, moi rodzice mieszkają w Niemczech. Ostatnio wpadli mnie odwiedzić, poprosiłam brata, żeby kupił mi farbę akrylową białą, kupił, ale razem z zestawem 6 kolorowych farb :D Chyba zacznę malować po koszulkach, haha :D

Nie mam weny do pisania, więc po prostu Wam pokażę to wszystko:











Tutorial:

Ostatnio mam jakąś wenę do nagrywania filmików typu DIY i zastanawiam się, czy nie chcielibyście, żebym wstawiała Wam te filmiki w postach? :D

Pozdrawiam!

poniedziałek, 17 lipca 2017

Tutorial DECODEN + Tutorial na babeczkę ♥

Cześć wszystkim! Wczoraj z przyjaciółką byłyśmy się przejść... dookoła JEZIORA. Całe 16 km. Jak wróciłam do domu, myślałam, że nogi to mi odpadną. XD Ale zrobiłam kilka zdjęć. Ogólnie wczorajszy dzień uważam za udany, przeszłam się, dotleniłam..
Dziś znowu muszę pójść na pocztę, wysłać jedno zamówienie :) Znacie to uczucie, kiedy uda Wam się coś sprzedać? Chyba jedno z lepszych uczuć, haha. Jakoś po 12 sobie pójdę, a potem nie wiem co będę robić.. muszę poukładać w szafach, zrobić porządek w koralikach i modelinie.. tak czy inaczej życzcie mi powodzenia, bo serio się przyda :)
Dziś wpadłam, żeby pochwalić się moimi tutorialami, które w ostatnim czasie umieściłam na YouTube, pomyślałam, że napisze o tym post, może akurat komuś się przydadzą?

Ale najpierw pokażę Wam wspomniane na początku zdjęcia :)




Tutaj kilka zdjęć z Kołobrzegu :)





Tu już Szczecinek ♥


I kacza rodzinka, haha. :D


Wspomniane babeczki



Tutaj miniarurka z filmu, bo nie mam zrobionego zdjęcia innego :C
Pozdrawiam!

piątek, 14 lipca 2017

Nowy kolor włosów? 🤔🤕

Hej! W poniedziałek rozjaśniałam włosy, aby przefarbować je na niebieski.. wyszło na to, że kolorowe farby mnie jednak nie lubią i teraz jestem pół ruda a pół blond :/. Mój chłopak stwierdził, że nie jest tak źle, że taki kolor nawet mi pasuje, ale sama nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Chyba kupię sobie piankę koloryzującą z Venity, a może któraś z Was też miała taki problem I znalazła specyfik, który da radę z moimi włosami? 😂 Z góry dziękuję za wszelkie komentarze..

Jest 00:34, ja nie mogę spać, więc wpadłam na pomysł, że Was troszeczkę pomęczę moimi problemami (chodziło o włosy haha).

W środę założyłam sobie konto na vinted (w sumie konto miałam już wcześniej, ale dopiero od środy tak sobie obczajam aplikację) i stwierdzam, że strona bardzo mi się podoba! Może któraś z Was ma tam konto? Wracając do tematu: wczoraj wystawiłam kilka ofert z moją biżuterią i ubraniami itd. I już dzisiaj miałam odzew odnosnie kolczyków. Jak dobrze pójdzie, wzbogace się o jakies 10 zł  (zawsze coś, prawda? 😂).

Swoją drogą, niedawno ciocia poprosiła mnie o wykonanie zawieszki do smoczka, dla swojej córeczki. Więc taką zawieszkę jej skombinowałam. Mówiła, że się podoba! Dzis chciałam Wam ją pokazać, a żeby post nie był taki 'suchy', pokażę Wam bransoletkę z kamieni naturalnych (niestety nie mam pojęcia co to za kamienie, może ktos po kolorze rozpozna - jeśli tak, napiszcie mi proszę w komentarzu), która powstała dzisiaj.



Mam nadzieję, że zawieszka i Julce się podobała 😂



A tutaj ja i moje 'nowe' włosy.. 😁
Pozdrawiam!

wtorek, 11 lipca 2017

Cóż by innego? 😂

Hej! Jak Wam mijają wakacje? Mi tak średnio... poszłabym gdzieś, ale nawet nie mam ochoty wyjść z domu. Byłam dziś tylko na poczcie wysłać jedno zamówienie (niestety mądra Madzia zapomniała zrobic zdjęć..) i wracając wstąpiłam do pobliskiego sh  (polubiłam chodzenie tam xD). I tyle. To smutne.

Na dniach będę tworzyła kolejny tutorial dla Beads- na rożki. Więc, jeśli kogoś to interesuje to polecam śledzenie ich bloga 😁

Dziś pokażę Wam kolejne bransoletki 😂


Wy podziwiajcie, a ja lecę nad morze!
Pozdrawiam 😚

czwartek, 6 lipca 2017

Liebster Award, wakacje i bransoletki 😆😇

Hej! Już jutro wracam do domu, mam dość tej wioski już. 😂 Nie ma truskawek, nie ma grzybów, nie ma jagód.. nie ma też zarobku. Ciężkie życie :/

Dziś z nudów zabrałam psa i poszłam się przejść, zrobilam kilka zdjęć, które pokażę Wam pod koniec tego posta. :)

Wczoraj na blogu Beads pojawił się mój tutorial na sukulenty i kilka wskazówek dla początkujących modeliniarek, jeśli jeszcze tego nie widzieliście, to zapraszam serdecznie! (KLIK)

Jak wspominałam ostatnio, mam baardzo dużo bransoletek, które robiłam, żeby zająć jakoś czas i dziś pokażę Wam dwie z nich:



Obie mi się bardzo podobają. Ogólnie te szklane fasetowane koraliki są takie piękne 😍, że napatrzeć się nie mogę. 😂
Ta zawieszka z misiem też jest przeurocza.

Swoją drogą, już jakiś czas temu zostałam nominowana przez Spaloną Artystkę do Liebster Award, ale że już robiłam o tym post na blogu, to odpowiem tylko na jej pytania:
1.Twój sposób na ochłodę to...?
LODY 😍
2. Ulubiona aktywność fizyczna?
Kiedyś siatkówka, obecnie lubię spacerować i jeździć na rowerze :)
3. Co (oprócz tego co robisz na blogu) jest twoją pasją?
Wszelkie DIY, dlatego planuję zakup maszyny :)
4. Gdybyś mogła posiąść czyjeś umiejętności na jeden dzień, czyje by to były?
Mojej mamy - jest krawcową i maszynę opanowała do perfekcji (aż żałuję, że ze mną nie mieszka :()
5. Czy hodujesz rośliny?
Mam 2 kaktusy w domu i to tyle :x
6. Lubisz zwiedzać?
A lubię 😁
7. Czy nagminnie gromadzisz przedmioty związane z twoją pasją i ich nie używasz?
Gromadzę zapasy, ale staram się je zużywać :D
8. Jaką pogodę lubisz?
Słoneczną 😍 kocham lato, jednak w tym roku w ogóle nas  rozpieszcza :(
9. Masz zdolności muzyczne?
Raczej nie :(
10. Ulubiony owoc?
Truskawki, banany, mandarynki, jagody, jabłka, długo by wymieniać  😂
11. Uważasz, że jak długo jeszcze będziesz blogować?
Mam nadzieję, że długo ;)

To by było na tyle. Niżej wkleję Wam jeszcze obiecane zdjęcia  (wioska Smęcino):





Tutaj pałac, a właściwie to ruiny.



Larwy jakiegoś robaka (nie wiem jakiego), ale było ich tak dużo, że musiałam zrobić zdjęcie. (Jak ktoś teraz je to przepraszam)





Tutaj cmentarz poniemiecki :)

Pozdrawiam! 😄

poniedziałek, 3 lipca 2017

Bransoletka Shamballa z ananasem! 🍍🍍

Hej! Mam już dość tego dnia... znów byłam w lesie, znów mam to uczucie, że coś po mnie łazi. Ostatni raz poszłam do lasu.. Kleszcze gryzą niemiłosiernie, z siersci psa wyjęłam około 30, a podejrzewam, że to nie wszystko :/ Poza tym grzybobranie to nieopłacalny 'biznes', wolę się narobić i jechać na truskawki, bo 60 zł jest lepsze od 9.. 😂
Pamiętacie jak w ostatnim poście wspomniałam o bransoletkach? Na dzień dzisiejszy jest ich 9. Dziś pokażę Wam jedną, która zdecydowanie skradła moje serce. 😍 A będzie to żółta bransoletka z ananasem 🍍❤

Próbowałam też robić bransoletki z dwóch kolorów sznurków i muszę przyznać, ze wyglądają bardzo fajnie :) z resztą, zobaczycie w następnych postach, bo chyba będę Was nimi zamęczać 😂
Pozdrawiam! ❤

sobota, 1 lipca 2017

Deszcz, deszcz, deszcz...

Witajcie! Czy u Was też jest taka paskudna pogoda? Jeju mam nadzieję, że jutro przestanie padać, bo zamierzam sobie zarobić na truskawkach.

Swoją drogą jestem już u babci, są tu takie straszne nudy, że od wczoraj zrobiłam 4 bransoletki (jak dobrze, że zabrałam sznurki i zawieszki z domu 😍) i jestem w połowie robienia piątej. 😂 Także będę miała Wam co pokazywać.

Jak dobrze, że ktoś stworzył aplikacje PicsArt! Najlepsza apka do przerabiania zdjęć na telefonie jaką miałam, najfajniejsze w niej jest to, że sama w sobie nie posiada znaku wodnego. Właśnie na niej przerobiłam zdjęcia do tego posta. Właściwie to dodałam tylko napis, ale i tak się cieszę, że ją znalazłam. :)

Dziś chciałam Wam pokazać rekina galaxy, przy robieniu którego inspirowałam się zdjęciem znalezionym na Instagramie.. Niestety nie pamiętam, u kogo je widziałam. :(







Kurde, byłam dziś w lesie na grzybach i ciągle mam uczucie jakby coś po mnie łaziło... Ale chociaż zarobiłam 20 zł :D

Pozdrawiam ♡

Ps dalej zapraszam do lajkowania fanpage'a :)