wtorek, 18 kwietnia 2017

Torciki i tutorial!

Hej :D Jak Wam minęły święta? Mi całkiem w porządku :) Trochę szkoda, że już jutro muszę iść do szkoły, no ale cóż.. dam radę :3 byle do piątku haha.. Ostatnio robiłam tutorial na ciasto na youtube, usunęłam zdjęcia i nie mam jak Wam ich wkleić, ale pod koniec posta dodam link do filmu, gdzie wszystko dokładnie (mam nadzieję) opisałam. Dziś pokaże Wam kolczyki z torcikami, łapcie:




Nawet mi się podobają :)

Łapcie tutorial:
Pozdrawiam!

czwartek, 23 marca 2017

Tarty owocowe ^u^

Cześć :D Jak Wam mija dzień? Mi całkiem w porządku, gdyby nie fakt, że miałam 8 lekcji.. kiedy wróciłam do domu, czekała na mnie paczuszka, tym razem z Ebay. Zamówiłam patyczki Fimo z motywem owoców, jaaaaram się ^u^ szkoda tylko, że tak dużo wzorków się powtarza, zwłaszcza owoców, których zbytnio nie znam. Mam w planach zrobić osobny post o moich paczkach z Aliexpress i Ebay, więc tam dokładniej opisze paczki, jak długo szły itp. :)

W tym poście chciałam Wam pokazać kolczyki tarty owocowe :) Do zrobienia owoców użyłam właśnie patyczków Fimo, łapcie zdjęcia:







Podobają się? Bo mi bardzo ♥

Pozdrawiam!

wtorek, 21 marca 2017

Zakupy w świecie koralików 2 ♥

Hej! Jakiś czas temu (14 marca) złożyłam zamówienie w sklepie Świat Koralików ze względu na to, że mają teraz promocję :) Pomimo jednej komplikacji (nie dostałam łańcuszka, ze względu na to, że nie mieli go na magazynie) paczka jest super :) Wczoraj ją wysłali, a dziś zapukał do mnie kurier, więc nie jest źle :D Za całość zapłaciłam 66,95 zł już z wysyłką. Trochę szkoda, że nie dostałam tego łańcuszka, bo w sumie przez to robiłam zamówienie, no ale cóż.. swoją drogą, wiecie gdzie mogę dostać łańcuszek w miarę niskich cenach?

Dobra, patrzcie, co kupiłam:


3 takie maaałe organizery (tak serio, to myślałam, że będą większe, ale to nic) z 10 wyjmowanymi przegródkami

2 większe organizery, z 15 przegródkami 

Organizer taka 'karuzelka' z 8 przegródkami, pojemniczki 12 szt., pojemniczki 5 szt.


Woreczki strunowe 2 opakowania, bo woreczków nigdy dość :D



Mikrokulki transparentne zielone, niebieskie, różowe i czerwone


Sztyfty srebrne 10 mm, baranki metalowe silikonowe, złote sztyfty, bodajże 5 mm i złote baranki


Mnóstwo karabińczyków złotych i srebrnych oraz końcówki do łańcuszka kulkowego


Wkrętki (kupiłam po 6 paczek *-*) są świetne do charmsów :D oraz kółeczka montażowe


Mnóstwo koralików matowych i szlifowanych 6 milimetrowych 


Zawieszki, krawatki i przedłużki do bransoletek


Złoty łańcuszek kulkowy i łańcuszek, który dostałam w zamian za kulkowy (:x)


Złote gwoździki (nie było haczyków :c). srebrne szpilki i bigle w kolorach srebra i złota


Rachunek :D

Pokażę Wam jeszcze kaboszony z Aliexpress i lakier, który kupiłam niedawno na allegro:


W końcu <3


Różyczki ♥

To tyle, pozdrawiam!

piątek, 17 marca 2017

Babeczki jako zawieszki do bransoletki ♥

Hej! Dawno mnie nie było, miałam za dużo na głowie i nie mogłam tego pogodzić z blogiem. :c W ostatnim czasie dostałam zamówienie na ponad 200 zł i kilka dni lepiłam :D Niestety nie mam żadnych zdjęć tamtych wyrobów, ale mam inne :)

Wczoraj przyszła do mnie mała paczuszka z foremkami z Aliexpress :) kupiłam 2 foremki, w tym jedną na taką malusią podstawę babeczki, w której się zakochałam :) I dziś pokażę Wam babeczki zrobione przy pomocy tej foremki:
Zauważyłam, że mam tylko 1 zdjęcie :C
 Pokażę Wam jeszcze kolczyki arbuzowe :



Podobają się?
Pozdrawiam!

sobota, 25 lutego 2017

Babeczki!!

Hejo :) Jakoś przeraża mnie fakt, że pojutrze będę musiała iść do szkoły, po tak długim czasie wolnego, kurcze, da się jakoś przedłużyć ferie?! Teraz będę czekała z utęsknieniem na wakacje. Byle wytrzymać do maja, potem z górki :D

Wczoraj coś mnie wzięło na lepienie babeczek, z silikonowym kremem (śmierdziało w całym domu), zrobiłam 3, z czego tylko jedna mi się podoba (tylko ja mam tak, że jak robię coś "w hurcie", to tylko jedna, ewentualnie 2 rzeczy mi się podobają?). Ważne, że chociaż jedna się udała ;D Zrobiłam z niej naszyjnik, dosyć sporawy naszyjnik, bo babeczka ma prawie 4 cm. Tak myślę jeszcze nad dodaniem jakiejś kokardki i będzie ideolo :D

Pokażę Wam wszystkie zawieszki, a co! Tym bardziej, że tym "brzydszym" zrobiłam tylko po 1 zdjęciu ;)

Krawatka jest ze świata koralików - jest przecudowna - polecam!



Tutaj możecie zobaczyć "odcisk" z foremki z Aliexpress :D

Ta babeczka mi się chyba najmniej podoba :/
 Swoją drogą od jakiegoś czasu bawię się w robienie chokerów, mam ich dość sporo i zastanawiam się, czy nie porobić zdjęć i Wam ich nie pokazać :D

Co myślicie o babeczkach?

Pozdrawiam!

środa, 22 lutego 2017

Choker, obroża, dusik DIY

Hej :D Ferie mi minęły nie wiadomo kiedy, ale to nic :D Nie mam siły sie rozpisywać, więc napisze tylko, że dzisiaj pokażę wam choker, który powstał z moich starych słuchawek i dodatkowo ozdobiłam go modeliną:


A i chcę sie jeszcze pochwalić, że doszła mi foremka z Aliexpress i muszę przyznać, że jest lepsza niż te ze sklepiku dla was, ze względu na to, że jest wykonana z twardszego silikonu :D Mimo, że czekałam prawie miesiąc, jestem zadowolona :)

Pozdrawiam!

poniedziałek, 6 lutego 2017

Sweterkowy miś ♥

Hej! Mam nowy wygląd bloga, podoba się? Bo mi bardzo ^-^ Jak Wam mija poniedziałek? U mnie nie tak, źle, lekcje szybko zleciały, wróciłam do domu, poszłam na pocztę wysłać koraliki, które sprzedałam (tak, pozbywam się części moich zapasów). A teraz siedzę, słucham muzyki i próbuję cos ulepić, jednak weny brak. W ostatnim czasie lepiłam sporo torcików, więc możecie się ich niedługo spodziewać. Póki co pokazuję wyroby, które zalegają mi na dysku. Dziś sweterkowy miś, według mnie jest przeuroczy :D


Bardzo podoba mi się takie połączenie pastelowych kolorów :) Dodatkowo dorobiłam misiowi fakturkę, żeby sprawiał wrażenie bardziej "puchatego" :D
Od tyłu podkleiłam go zieloną modeliną SH i doczepiłam bazę broszki.
Pozdrawiam!